Thursday, October 13, 2011

Υγρός αέρας


 Όσο και να λέμε τώρα, ο άνθρωπος είναι προγραμματισμένος να απολαμβάνει και τις 4 εποχές.  


Υπάρχουν πάντα όμως οι προτιμήσεις. Του στυλ: Τί? Καλοκαίρι? Μπλιάχ! Ζεσταίνομαι υπερβολικά και ιδρώνω,τα παπούτσια μου βρωμάνε (ασυναίρετος τύπος του βρωμώ) κλπ ή : Σιχαίνομαι το Χειμώνα, μου στάζει η μύτη συνέχεια (μπλιάχ εγώ τώρα) και παγώνουν τα δάχτυλά μου νια νια νια...Εδώ, όπως καταλαβαίνετε πρόκειται περί σοβαρών προβλημάτων.


 Λιγότερα σκάγια παίρνουν τις ντεμί εποχές, Άνοιξη και Φθινόπωρο καλή ώρα, για τις οποίες κανείς δε χέστηκε,εκτός ίσως απ' τους αγρότες που παρακολουθούν το δελτίο καιρού μην τους βρέξει τα μπαμπάκια πριν τα μαζέψουν.

Προσωπικά, βρίσκω τις εποχές αυτές το πιο θεαματικό εύρημα του κύκλου της χρονιάς. Μα είναι τίγκα στα φαινόμενα! Την περασμένη Κυριακή, παραδείγματος χάριν, στην επιστροφή για Αθήνα, πέτυχα διπλό ουράνιο τόξο μαζί με αστροπελέκια κι όλο αυτό για καμιά ώρα.Ουάω! Από την άλλη, η πτώση της θερμοκρασίας και τα μυστήρια βαρομετρικά μου παρουσίασαν ένα εντελώς εξωτικό φαινόμενο, μια εντελώς αδικαιολόγητη λαχτάρα για τσάι (γενικά το βαριέμαι το τσάι). Έφτιαξα , λοιπόν, κι εγώ μια καφετιέρα τσάι, πέταξα κι ένα ξυλαράκι κανέλα μέσα και το ρούφηξα όλο. Και μετά έζησα την πιο φθινοπωρινή ψυχεδέλεια, πριν θυμηθώ ότι η κανέλα σε μεγάλες δόσεις είναι τοξική και συνέλθω απότομα.Πέταξα τις κοτσάνες κι έφτιαξα ένα καφεδάκι να ισιώσω.


Θε να πω, όμως δε θα μάθαινα ποτέ τι μπορεί να κάνει το τσάι αν ήταν ακόμα καλοκαίρι.You see?  :)




Υ.γ: Αυτό το ποστ είναι ολίγον ζαβό, σα να βγάλανε υγρασία τα γράμματα, αλλά ταιριάζει άρα δεν πειράζει.





5 comments:

Sophia said...

Το φθινοπωρο είναι λατρεία!

Ρε, αυτο με την κανέλα πώς? Εγω τρωω ξυλάκια ολοκληρα και δεν παθαίνω τιποτα...

Eυnomia said...

Μάλλον δεν έφταιγε η κανέλα,αλλά ότι μέχρι να τελειώσει το ζουμί από χρώμα τσαγί είχε γίνει μαύρο. :Ρ
Πώς τα τρως τα ξυλακια?Κράτσα κρούτσα?τα φτύνεις μετά?(χαζές ερωτήσεεις,αλλα?!)

Sophia said...

Δε φτύνω τιποτα!

Παντως ΕΙΝΑΙ τοξικη σε μεγάλες ποσότητες, τοψαξα στο ιντερνετ'ς! :)

Eυnomia said...

Και κάτι ακόμα: Ρυθμίζει το ζάχαρο! Κυκλοφορεί και σε κάψουλες για τους διαβητικούς που δεν τη γουστάρουν σε ξυλαράκι να υποθέσω. Κι εγώ είμαι φαν, αλλά ανατριχιάζω όταν κάνει κρατς.

Sophia said...

Ναι! Το ειδα και αυτο με το ζάχαρο!

Αμα τη γλείφεις πολυ ώρα δεν κανει κρατς (είναι όπως οι κατσαρίδες)...